Interne contactpersoon/externe vertrouwenspersoon

De interne contactpersoon (ICP’er) is aangesteld om ervoor zorg te dragen dat klachten en zorgen van ouder(s)/verzorger(s) en/of leerlingen altijd serieus worden genomen en op een passende manier worden aangepakt. Elke ouder of leerling kan een beroep op de ICP-er doen als er problemen zijn waar u of uw kind niet met iedereen over durft te praten of wil praten.

Bart van den Eertwegh en Jaimie Schoemaker zijn ICP-er op de Torenpleinschool. Bart is op maandag, dinsdag en woensdag aanwezig en Jaimie is op woensdag, donderdag en vrijdag aanwezig. Elk jaar stellen zij zich aan het begin van het schooljaar aan alle groepen voor. Zij vertellen dan wat een ICP’er doet en dat de leerlingen altijd langs mogen komen of een briefje met een vraag of een opmerking in de brievenbus bij de ingang van de school mogen doen.

Externe vertrouwenspersoon

De externe vertrouwenspersoon is een meer objectieve deskundige van buiten de organisatie. De externe vertrouwenspersoon kan u begeleiden bij het wegnemen van een klacht. Ook kunt u de externe vertrouwenspersoon om advies vragen.

De externe vertrouwenspersonen zijn:

Mevr. A. (Anya) Wiersma - ijgenweizer@gmail.com
Mevr. D. (Dorine) Gerritsma – dorinegerritsma@hotmail.com

De externe vertrouwenspersoon neemt na ontvangst van uw e-mail zo spoedig mogelijk contact met u op.